Techgame.pl Gry Jak wyglądałby Cyberpunk 2077, gdyby wyszedł na PlayStation 1? Mamy odpowiedź
youtube.com/ AndersLundbjörk/kadr z filmu https://www.youtube.com/watch?v=SNqWPtcXk5w

Jak wyglądałby Cyberpunk 2077, gdyby wyszedł na PlayStation 1? Mamy odpowiedź

19 marca 2022
Autor tekstu: Łukasz Kopciński
  • Cyberpunk 2077 ukazał się na PC nie bez problemów, ale zebrał pozytywne opinie

  • Następnie gra zadebiutowała na PS4 i została zmieszana z błotem

  • Odtąd twórcy mierzą się z szyderstwami, a nawet groźbami pozwów

  • Z dwojga złego lepiej pośmiać się z własnej porażki, niż za nią zapłacić

Niektórzy szyderczo zapytają, po co w ogóle przerabiać Cyberpunka 2077 na wersję z pierwszego PlayStation, skoro mamy gameplay'e z PS4. Jeden z youtuberów postanowił jednak zaprezentować swoją wizję Cyberpunka przeszłości.

Śmiech przez łzy

Na filmie widzimy palmę uginającą się prawdopodobnie pod ciężarem wygórowanych oczekiwań gracza , by po chwili stanęła na baczność, robiąc dobrego kokosa do złej gry. W tym niepewnym świecie rozkwitu technologicznego swoje dziwactwa prezentują też auta.

Sznur samochodów znika w niewyjaśnionych okolicznościach w pewnym punkcie jezdni , ale nie chodzi tu na pewno o włączenie zaawansowanej funkcji maskowania. Trudno też oczekiwać międzywymiarowego portalu w tym miejscu, a tym bardziej mini czarnej dziury.

Jedne pojazdy wstydliwie wjeżdżają w nicość, podczas gdy inne domagają się światła reflektorów , ściągając na siebie zewsząd atencję. Nie jest to jednak wyszukana motoryzacyjna alegoria ludzkiego podziału klasowego, a prezentacja nieudolności gry.

Wehikuły potrafią pojawić się znikąd, zapewne wprowadzając popłoch wśród przechodniów. Przynajmniej taka byłaby spodziewana reakcja, gdyby nie fakt, iż chodniki są niemal puste .

Night City pełne podejrzanych delikwentów

W wątpliwy sposób popisuje się także sztuczna (nie)inteligencja. Podobnie jak dematerializujące się auta, równie zawstydzeni obecnością w Cyberpunku 2077 na PlayStation 1 są mieszkańcy Night City. Zamiast chować głowę w piasek, całkowicie zakopują się z żalu pod ziemię.

Przechodnie wpadają w budynki , samą chyba siłą woli próbując sforsować ściany. Może i kropla drąży skałę, ale ludzki nos napierający na mur już niekoniecznie.

Inne napotkanie postacie zaczynają dosłownie odlatywać . Najwyraźniej postęp objawia się nie tylko w przemyśle elektronicznym, ale i narkotykowym.

Niezwykle pomysłowo wygląda design Johnny'ego Silverhanda. Jego szyję można porównać do peryskopu lub tej u żyrafy. To naprawdę przydatna zdolność w misjach bazujących na infiltracji i sprawdzi się w podglądaniu haseł dostępu lub sprawdzaniu, co kryje się w kolejnych korytarzach.

Ostatnio Cyberpunk 2077 większą popularność zawdzięcza swoim problemom niż osiągnięciom . Szczególnie kontrowersyjne były działania marketingowe i w ogóle wypuszczenie gry w takim stanie na wieloletnich konsolach PS4 i XONE. Teraz przed autorami miesiące harówki na choć częściowe odzyskanie zaufania.

Obserwuj nas w
autor
Łukasz Kopciński
Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@techgame.pl
najnowsze gry technologie nauka bezpieczeństwo militaria