Techgame.pl > Technologie > Koniec z uciążliwym drukowaniem etykiet. InPost wprowadza rewolucję
Łukasz Kopciński
Łukasz Kopciński 19.03.2022 05:20

Koniec z uciążliwym drukowaniem etykiet. InPost wprowadza rewolucję

Paczka z napisem fragile
Pxfuel
  • InPost rezygnuje z konieczności drukowania etykiet

  • Proces wysyłki wymaga jedynie aplikacji i Paczkomatu

  • Za usługę zapłacimy Blikiem

Paczki można nadawać w trzech poziomach rozmiarów, od drobiazgów po na przykład średniej wielkości sprzęty elektroniczne. Po odpowiednim zapakowaniu przedmiotu do wysyłki reszta procesu odbywa się w aplikacji mobilnej, od teraz nie trzeba będzie drukować etykiet.

Nadanie w kilku sprawnych krokach

Do wysyłki będziemy potrzebować apki InPost Mobile. Pozostanie tylko przejść przez szybki proces nadania i dostarczyć pakunek do jednego z gęsto rozmieszczonych na mapie Polski Paczkomatów. 

W oprogramowaniu od InPostu decydujemy czy wysyłamy do innego Paczkomatu, czy pod wskazany adres. Potem trzeba wprowadzić jeszcze informacje o nadawcy i odbiorcy.  

Na chwilę obecną zapłacić można jedynie poprzez Blik. Zapowiadane jest rozszerzenie opcji uiszczenia opłaty, ale stanie się to w bliżej nieokreślonej przyszłości.

Po wykupieniu usługi wygenerowany zostanie kod QR oraz numer nadania. Za sprawą jednej z tych metod otwieramy skrzynkę w dowolnym Paczkomacie. Zamknięcie skrytki kończy wysiłek nadawcy, resztą zajmą się pracownicy InPost. 

Każda zmiana zwiększająca funkcjonalność i ułatwiająca proces wysyłki jest mile widziana. Tym bardziej cieszy rozwój InPost oraz czas wprowadzenia nowych możliwości. Zmiany są dostępne od teraz, a więc w czasie pandemii i w przededniu Mikołajków oraz świąt Bożego Narodzenia.

CyberPost 2020 

InPost jednocześnie szykuje się do dużego przedsięwzięcia. Firma zobowiązała się dostarczyć egzemplarze Cyberpunka 2077 zakupione w sieci Media Expert. Samo w sobie nie jest to niczym niezwykłym, ale należy jeszcze uwzględnić krótki czas dostawy.  

Pudełka z jednym z najgorętszych tytułów roku mają być gotowe do obioru w Paczkomatach już minutę po północy. Nocna Premiera odbędzie się 10 grudnia. 

Oczywiście ci, którzy będą chcieli zagrać jak najszybciej, wybiorą po prostu wersję elektroniczną. Akcja InPostu i Media Expert będzie jednak miłym ukłonem w stronę kolekcjonerów i tradycjonalistów.

Jak przystało na dzieło CD Projekt Red, w pudełku oprócz kodu do pobrania gry w serwisie GOG znajdziemy kilka fanowskich gadżetów. Przy fizycznej dystrybucji zaniechanej całkowicie lub ograniczanej do minimum, jakakolwiek dodatkowa zawartość jest zawsze mile widziana.

Tagi: InPost Polska
Powiązane