Ruszyły pierwsze polskie reklamy PS5. Konsola zapowiada się świetnie
Sony stawia sobie jeden ambitny cel. Trzeba przekonać jak największą część Polaków do zakupu Playstation 5.
Sony rusza z machiną reklamową
Hasło reklamowe konsoli nowej generacji to “Play has no limits”. Pojawia się ono na końcu każdego opublikowanego materiału. Hasło będzie spajać pierwsze oraz przyszłe reklamy azjatyckiego giganta. Możemy je interpretować na kilka różnych sposób. Slogan może odnosić się do rewolucyjnego i piekielnie szybkiego dysku SSD. Dzięki wykorzystaniu takiej technologii, znikną pewne ograniczenia. Jednym z przykładów jest zrezygnowanie z ekranów ładowania. Brak limitu może również odnosić się do dużo większej mocy obliczeniowej sprzętu. Konsolę będzie charakteryzowała wsteczna kompatybilność z grami wydanymi na PS4. Standard cross-play to kolejne informacja na temat PS5. Akurat tę zmianę na gigancie wymusiła opinia publiczna.
Dwa spoty promujące PS5
Gigant technologiczny z Azji rozpoczyna swoją akcję marketingową od mocnego uderzenia. Pierwsze dwa materiały reklamujące PS5 już zostały opublikowane. Sony postawiło na dwie różniące się między sobą widea. Pierwszy z nich został poświęcony kontrolerowi DualSense oraz jego wielkim możliwościom. Nacisk został położony na nową technologię haptyczną zdecydowanie zwiększającą immersję podczas rozgrywki. Druga reklamówka ma kompletnie inny charakter. Przedstawione w niej zostały tzw. “korzyści PlayStation”. Pokazano je na przykładzie hitu Marvel’s Avengers. Materiały te nie różnią się, od ich anglojęzycznych odpowiedników. Jednak to nie klipy w tym wszystkim są najważniejsze. Sony Interactive Entertainment Polska rusza oficjalnie z szeroko zakrojoną kampanią marketingową w naszym kraju. Marketingowcy giganta będą treraz pracować w pocie czoła, aby przekonać jak największą grupę Polaków do zakupy PS5. Ciągle jednak nie znamy oficjalnej ceny i daty premiery urządzenia nowej generacji.
Walka z Sony z Microsoftem
Prawda jest tak, że Sony nie musi wznosić na niewiadomo jakie wyżyny. Ich największy konkurent czyli Microsoft, kompletnie zawalił kalendarz premier Xboksa Series X. Największa produkcja gigant z Ameryki, czyli Halo Infinite zostało przesunięte na 2021 r. W takiej sytuacji Sony ma wszystkie atuty w swoich rękach. Japończycy nie obawiają się ekskluzywnych gier na Xboxsa. Uderzają w miejsca, gdzie Microsoft postanowił im się postawić. Twórcy PS5 prowadzą akcję na tak szeroką skalę jakiej do tej pory nie widzieliśmy. Chodzi o tytuły multiplatformowe. Japończycy chcą, żeby tytuły zewnętrznych wydawców posiadały zawartość na wyłączność tylko dla posiadaczy PS5. Jednymi z przykładów mogą być osobna klasa postaci w Diablo czy poboczne zadanie w Dragon Age.