Techgame.pl > Gry > Rekordowe Death Stranding na PC. Gra na modach wygląda wspaniale
Artur Łokietek
Artur Łokietek 19.03.2022 05:24

Rekordowe Death Stranding na PC. Gra na modach wygląda wspaniale

Death Stranding
flickr

Okazuje się, że wielu graczy pociąga idea "symulatora post-apokaliptycznego" kuriera. 

Death Stranding na PC to świetny port

Death Stranding w wersji na PC ma niecały tydzień, a hitowa produkcja od Hideo Kojimy okazała się wielkim wygranym! Zgadujemy, że swój udział mają w tym wystawione grze recenzje - zdaniem wielu krytyków port gry z PS4 na PC to nie tylko najlepiej działające przeniesienie gry z konsoli na komputer od dłuższego czasu, ale być może nawet lepsza wersja, niż oryginał. W końcu na PC doczekaliśmy się wsparcia dla DLSS 2.0 od Nvidii, wsparcia dla szerokich ekranów, ustawień graficznych i odblokowania klatek na sekundę. Całość zresztą działa naprawdę stabilnie. Udowadniają to wystawione grze noty w agregatorze Metacritic. Wersja PC może poszczycić się średnią krytyków 87, zaś wersja PS4 "jedynie" 82. 

Kojima podbija Steama

Zgodnie z danymi platformy Steam, Death Stranding w ubiegłym tygodniu znajdowało się na 1 i 3 miejscu listy bestellerów. Czemu na dwóch? Często tak się dzieje, ale Valve nigdy nie tłumaczy tego fenomenu. Z kolei SteamSpy pokazuje, że na platformie Valve gra zdobyła 575 tys. nabywców. Warto zaznaczyć, że Death Stranding kupimy również m.in. na Epic Games Store. Gracze nie tylko produkcję kupują, ale i w nią grają - wczoraj (no bo niedziele, wiadomo) zanotowano rekord, czyli 32 tys. osób grających jednocześnie. 

Death Stranding dostaje Ray Tracing

Choć sam port jest fenomenalny, gra nie wspiera innej technologii zaprezentowanej przy okazji kart graficznych z serii RTX. Chodzi tu o symulowanie odbić ray tracing. Do gry pojawiły się już jednak pierwsze mody. Jeden z nich, z kategorii nakładek graifcznych symulujących efekty RTX, czyli ReShade RTX, wygląda fantastycznie. Choć przyznać, że nie do końca widać tu ten ray tracing, cały obraz jest wyostrzony, odbicia są nieco wyraźniejsze, a krawędzie obiektów poprawione. Zresztą - zobaczcie sami filmik powyżej.

Powiązane