Ogromne zmiany w InPost. Bez aplikacji nie nadasz już paczki
InPost wprowadza kolejne zmiany
Do nadawania paczek konieczna będzie aplikacja smartfonowa
Wyznaczono datę rozpoczecia wdrażania zmian
O ile dla większości polskich firm i przedsiębiorstw pandemia COVID-19 jest niewiarygodną tragedią, o tyle nielicznym „spadła ona z nieba” jakkolwiek źle to nie brzmi. Wśród nielicznego grona “szczęściarzy” znajduje się polska firma InPost.
InPost wciąż się rozrasta
Zaimplementowane przez nich na terenie całego kraju paczkomaty, okazały się rewelacyjną alternatywą dla przesyłek kurierskich. Ze względu na obostrzenia i zamknięte galerie handlowe, zakupy online stały się jedyną dostępną metodą dystrybucji dóbr.
Paczkomaty są metodą o wiele wygodniejszą od tradycyjnych przesyłek - mamy możliwość odbioru paczek o dowolnej godzinie z odpowiadającego nam miejsca.
Dzięki paczkomatom znacznie wzrosła, chociażby sprzedaż artykułów na rynku wtórnym. Nadanie przesyłki chyba nigdy nie było prostsze, o czym świadczą fantastyczne wyniki finansowe firmy.
Nowa forma nadawania przesyłek
Do tej pory klienci mogli nadać paczkę bezpośrednio w paczkomatach. Za pomocą ekranu dotykowego urządzenia wybieraliśmy odpowiednie opcje i uzupełnialiśmy konieczne dane. To się jednak niebawem zmieni.
Od 1 kwietnia 2021 roku rozpoczniemy wyłączanie możliwości nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomacie. Nie znaczy to jednak, że wysyłanie paczek z paczkomatu będzie teraz trudniejsze. Wręcz przeciwnie… będzie jeszcze łatwiejsze – czytamy w komunikacie InPostu na stronie bankier.pl
Do nadania paczki od tej pory będzie konieczna mobilna aplikacja InPostu. Tam też uzupełnimy wszystkie konieczne dane, w celu uproszczenia i przyspieszenia procesu wysyłkowego.
Nowości w aplikacji mobilnej
Dzięki temu klienci nie będą zmuszeni do drukowania etykiet. Dodatkowo firma udostępniła możliwość równoczesnej zapłaty przy pomocy szybkiego przelewu DotPay, Blik oraz kart płatniczych Visa i MasterCard.
Aplikacja umożliwia klientom nadawanie paczek z dowolnego paczkomatu o dowolnej porze, ponieważ działają one 24/7.
To jest pierwsze w Polsce tak innowacyjne rozwiązanie, czyli wygodna usługa mobilnego nadawania paczek – w trybie 24/7, dla każdego z ponad 5,2 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów – oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka. Teraz każdy – gdziekolwiek jest, cokolwiek robi – ma opcję, która pozwoli na nadanie przesyłki w każdym momencie, w każdym miejscu – dzięki nadaniom w aplikacji InPost Mobile. Tym samym spełniamy złożoną obietnicę i robimy kolejny znaczący krok w uczynieniu z naszej aplikacji centrum zarządzania przesyłkami. Oferujemy Polakom skok technologiczny – koniec z wysyłaniem przesyłek w placówkach czy sklepach - mówi w oświadczeniu Rafał Brzoska, prezes InPost
Źródła: bankier.pl, inpost.pl
Artykuły polecane przez redakcję Techgame:
UOKiK zapowiada ważne zmiany. Zapowiedziano nowe "prawo do naprawy" sprzętu elektronicznego
Bank Santander ostrzega przed oszustami. Namawiają klientów do instalacji wirusa
Polscy naukowcy rozpoczęli ważny projekt. Celem jest wydobycie rzadkiego surowca na Księżycu