Techgame.pl
AC Valhalla

Ubisoft

Assassin's Creed Valhalla: Ubisoft zapewnia o braku pobocznych zadań w klasycznej formie

14 Lipca 2020

Autor tekstu:

Artur Łokietek

Udostępnij:

Ostatnia konferencja Ubisoft Forward 2020 przyniosła wiele nowych informacji o wyczekiwanych grach z serii Watch Dogs czy Far Cry, a także Assassin's Creed. Okazuje się, że twórcy ostatniej z nich mają specyficzne podejście do questów pobocz

Assassin's Creed Valhalla bez zadań pobocznych? Tak twierdzi Ubisoft, ale nam nie za bardzo chce się w to wierzyć. 

Skrytobójcy i wikingowie

Ostatnia konferencja Ubisoft Forward 2020 przyniosła nam w końcu pierwszy (oficjalny, wszak wyciekło już ich kilka wcześniej) gameplay z kolejnej części cyklu Assassin's Creed o podtytule Valhalla. Tym razem wcielimy się w wikingów najeżdżających na Brytanię.Twórcy obiecują przede wszystkim postawienie na brutalność w starciach, powrót klasycznych dla serii elementów (ukryte ostrze) i ciekawe mini-gry, takie jak picie piwa i bitwa na wyzwiska. Naszym głównym celem będzie rozwijanie wioski, najazdy i wypełnianie klasycznych dla serii zadań głównych. Tu jednak pojawia się niemałe zaskoczenie.

Gdzie te questy poboczne?

Okazuje się, że Ubisoft uznał, iż klasyczne wypełnianie questów pobocznych nie pasuje do najnowszej części cyklu. W końcu jesteśmy tu wikingiem, strasznym najeźdźcą z północy, którego boi się cała Brytania - ratowanie zwierząt czy przyniesienie zgubionej kartki papieru byłoby tu wybitnie nie na miejscu, prawda? Z tego względu zrezygnowano z zadań pobocznych, a przynajmniej - z ich klasycznej formy. Ubisoft informuje, że takie formy aktywności oczywiście pojawią się, ale działać będą na zasadzie spontanicznego aktywowania się dla gracza. 

Valhalla i Ragnarok

Osobiście przypomina to podejście do zadań pobocznych w stylu choćby Red Dead Redemption 2, gdzie oprócz oczywistych "side-questów" często mogliśmy napotkać na jakieś aktywności spontanicznie i to od nas zależało czy weźmiemy w danym wydarzeniu udział, czy nie. Z jednej strony takie podejście może faktycznie wydawać się bardziej słuszne w kwestii samego zamysłu gry, ale nie wydaje mi się, aby Ubisoft kompletnie zrezygnował z kilkudziesięciu znaczników na mapie. Zresztą, czy losowo aktywowane zadania nie wydają się nieco dekoncentrujące? Przekonamy się o tym już 17 listopada tego roku.

Podobne artykuły

cod warzone

Gry

Streamer chce zapłacić twórcom CoD: Warzone 10 tysięcy dolarów za banowanie cheaterów

Czytaj więcej >
play at home

Gry

Darmowe gry od Sony. Gigant przeznacza miliony dolarów na pomoc

Czytaj więcej >
Team Fortress 2

Gry

Zmarł Rick May - głos Żołnierza z Team Fortress 2

Czytaj więcej >
valorant

Gry

Valorant powoduje spadki płynności w innych grach. Riot się tłumaczy

Czytaj więcej >
crysis

Gry

Crysis Remaster czy nowa część? Powstawanie gry niemal pewne

Czytaj więcej >
the pope

Gry

Polskie studio zapowiada kontrowersyjny tytuł. Symulator papieża już w wkrótce

Czytaj więcej >